Tavlor

Det fick bli en mellanlång runda då min korta sväng var avstäng av några byggarbetare. Sprang inte efter en spec väg utan tog det som det kom. Totalt blev det en runda på ca 7 km. Lagom i detta underbara vårväder. Tror det tog 35-40 min.

På bilden i förra inlägget kan man bakom mig skymta tavlorna jag hängde upp igår.


Den översta har min mormor målat och de två under har min faster som är akvarellkonstnär målat. Blir alltid lika glad när jag får vackar tavlor av henne.



Sen fick vi äntligen hängt upp tavlan som hänger rakt fram när man kommer in till oss. En fin bild på oss som för att säga 'Välkommen här bor vi'... typ.

Nu ska jag hoppa i duschen för att sedan plugga lite matte och käka ett mellanmål.

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0