Söndag = Städdag

Söndagar är ta mig tusan de bästa dagarna för städning. Skönt att börja den nya veckan med ett snyggt hem. Våran lägenhet är renare än den någonsin varit tror jag. Har verkligen vart i varje vrå med dammtrasan och moppen för att få rent. Dammsög i soffan och tog ut alla mattor för att göra rent dem med. En ordentlig vårstädning helt enkelt.

Känns skönt att det är klart. Jag hade egentligen tänkt städa allt imon när Linus far på jobbet, för jag är ju ledig nu i veckan, men då kan jag fokusera på att plugga matte hela dagen istället. Great!

Vad åt vi då till middag undrar du?? Jo det ska jag tala om för dig. Vi åt kycklingspett med jordnötssås och liiiiis, och det var sjukt gott. Till efterrätt kokade jag kolasås och till det glass. Smarrigt värre.

 


Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0