Rubrik...

Åhh hatar att man måste skriva rubrik. Iaf det har tillkommit 2 saker till min dagplan, varav en redan är avklarad :)

La in en spontanlunch med Linnea på Lyktan. Blev räkmacka för min del, sen hann jag även köpa mig ett par örhängen hos Mickadodel på Berlins. Visar dem senare.

Sen ska vi ha ett litet planeringsmöte här ikväll om balen. Simon och Sara, Amalia och Henke och Pontus och Amanda ska ju nämnligen gå på balen i år och då ska Linnea fota dem på baldagen. Det är denna photosession som skall planeras. Vi har störst lägenhet och jag ska assistera Linnea så därför hålls mötet hos oss.

Vilken givande dag jag lyckats få till ändå. Har inte så mycket kvar på min lista att ta tag i nu. Imon ska jag bara ha sola på balkongen på min lista. Kanske åker till nyborg ikväll och hämtar bordet till våra balkongmöbler så kan jag lägga till plugga matte och göra det samtidigt. Åhhh det vore nice.

Här får ni en dagens. Kör på sköna kläder som man kan röra sig i. Lovely.




Nu ska jag köra mitt andra mattepass för dagen medans jag väntar på tvätten som är klar på 40 min.

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0