Mer shopping

Idag efter frukosten tog jag och Limpa bilen och hämtade Carro på skolan. Sen åkte vi till Frölunda Torg för att kolla hur det ser ut nu när de bygger om. Väldigt fint var det där måste jag säga. Kändes modernt och fräscht. Så klart blev det en del shopping för oss. Måste säga att Linus som annars är rätt återhållsam vad gäller shopping här har blivit impulsshopparen number one! Haha men allt han prövar är så snyggt och sitter som smäck så jag förstår honom.

Köpte en ny klocka. Är så less min gamla från Triwa. Detta är en 'fake' från Ur&Penn' men den duger lika bra som den andra. Grönt kändes helt rätt för mig.

Väska från Gina. Behövde en gå-på-stan-väska som är nog stor för: plånbok, mobil, nycklar och lite smink.

Sandaler till sommaren

Nya tygskor, mina gamla är trasiga. Åter igen kändes grönt helt rätt.

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0