Linus Kväll

Nu väntar vi på efterrätten som Linus ska bjuda på här under sin kväll.

Till förrätt fick vi nått som jag lärt mig att göra hos Kristina och Jonas när jag var där.
Baguetter med riven citron och flingsalt.


Till varmrätt fick vi hans specialité: kryddbiffar med ugnsgrönsaker och tzatziki


Herregud vilken vecka vi haft i matväg. David sa 'Detta är den bästa maten jag käkat under en tentavecka' annars brukar dom tydligen käka mest pizza och baguetter :P Nu är det trerätters varje kväll. Jag ser verkligen fram emot Davids kväll som vi ska ha imorgon, för min bror är grym på mat!

Snart alltså efterrätt och efter det Sagan om ringen den förlängda vertionen . Kanske nyaste How I met your mother avsnittet om vi orkar efter filmen. Toppen kväll!

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0