Framme

Nu är vi framme. Kom igår kl 19.43 för att vara exakt :P Från Gränna tog det ca 2h att köra så det var en lagom sista sträcka. Resan har gått bra och vädret har vart perfekt körväder. Lite målningt och  för det mesta 20 grader varmt. I Gränna regnade det dock och vi hörde även några åskknallar.

När vi kom hit hade brorsan fixat mat vilket var väldigt nice då man kanske inte äter typisk husmanskost när man bilar. Köttfärssås och fullkornsspagetti, så jag fick laddat med kolhydrater innan loppet idag. Sen kollade vi på film på deras hemmabio system och efter det gick vi och sova. Man blir ganska trött av att bara sitta still i bilen så där länge, så nått annat hade vi nog inte orkat med.

Ska kolla om jag kan få ladda in mina bilder från resan sen så kan jag lägga upp dem här. Nu ska jag käka frukost!

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0