Blider från Umeå

Kom fram kring 22 på kvällen. Då var det bara att bädda upp sängen och hoppa till korgs. Här har ni min sovplats, en fet luftmadrass, var riktigt comfortable faktiskt.


På lördagen gick vi direkt efter frukosten ner på stan för att shoppa och ta en fika. Fick även en tour på stan där Kristina visade mig alla gobitar i stan. Här är vi på fiket.


Tog bussen till skolan där jag också fick en rundtur. Där satte vi oss sen i solen med varsin glass och stekte järnet.


På kvällen fixade vi grillat med ugnspotatis och sallad. Riktigt gott efter dagens motionerande.


Sen var det tv-time, Simon & Thomas. Och efter det en film. Sen var vi så slut så vi somnade.


Igår vaknade vi kring 10, gjorde slingor i Kristinas hår och sen gick vi ner på stan och fixade lite inför bussresan hem. Kl 14.15 gick alltså bussen och kl 20.00 var jag hemma. Tack igen Kristina och Jonas för att jag fick komma till eran helt fantastiska lägenhet och för eran gästvänlighet.

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0