Bio

Just nu håller jag och Carro på att göra oss iordning. Ska som sagt på Sex and the city 2 nu kl 17.30. Grabbarna är och spelar fotboll på planen här nedan för huset och ska nog köra en 'grabb'kväll med fifa, guitar hero och kanske lite öl medans vi tjejer är i stan. Ikväll är sista kvällen vi är här så det gäller ju att få ut så mycket som möjligt av den.

Efter bion tänkte vi tjejer gå och sätt oss och ta nått glas vin på någon uteservering. Men jag tror det får bli cola för min del då vi ska upp tidigt imorgon för att bila hem, redan kl 6 åker vi. Tur man är morgonpigg ;)

Som den stalkerflickvän jag är har jag så klart fotat killarna nere på planen. David i svart och Linus i grönt haha

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0