What to do

Linus har just dragit iväg till boden för att spela match, så nu sitter jag och funderar på vad man ska hitta på idag. Mest troligen får det bli en prommis för vädret idag är insane. Synd att vi inte hade skotreutflykten idag som vi först tänkte. För om man jämför vädret idag och igår så är det som natt och dag.

Så här bra har Linus det ganska ofta på helgerna. Jag vaknar så tidigt och för att hålla mig från att väcka honom brukar jag baka bröd eller fixa en riktig brakfrukost åt oss. Idag blev det äggröra med bacon och egengjord skogsbärskräm. Brödet är även detta hemmagjort men det är från tidigare.


Sen vill jag bara visa er ett litet 'trick' som jag kan. Haha.
Skela med bara ett öga i taget.

Nej jag har inte så mycket att göra för tillfället. Ni har rätt!

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0