Puh

Håller på att spola upp ett bad nu. Kom just hem från gymmet. Körde först en timmes boxning, förövrigt det hårdaste passet vi kört typ. Instruktören stog och höll emot mig på , sjuuukt jobbigt! Och sen avverkade jag 30 min på löparbandet. Så nu är jag lagom mör i kroppen och framförallt benen. Men ack så kul jag haft. Jag älskar att köra ut mig totalt. Kanske inte just medans jag gör det, men efteråt är det en sån jäkla nice känsla i kroppen.

Men en sak jag inte fattar är så mycket som jag tränar, tycker man att det borde synas på kroppen eller vikten. Men icket det. Och då har jag heller knappt ätit socker sen nyår och inte mer av nått annat jämfört med förut. Nå jag bara jag mår bra så spelar det väl mindre roll. Och det gör jag. Livet är en fest som jag brukar säga ;)

Efter badet blir det soffläge med en bra film och kanske nån go macka. Måste säga att jag de senaste 4 dagarna slarvat och ätit lite socker varje dag. Är nu i valet och kvalet om jag ska börja äta det på 'heltid' igen eller om jag ska piska mig rejält och go cold turkey ännu en gång. Saknar som att kunna ta en fika då och då eller bara att ta en halv sockerbit i téet på morgonen. Men samtidigt vet jag att jag inte saknar det när jag väl vart utan sockret i 3 veckor. Tål att tänkas på.

Långt inlägg om massa ointressant men så blir det ibland. Nedan bjuder jag på en gammal bild från då jag bodde i Götalaborg och var blond, brun och gla!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Om du vill att det ska synas, men ändå kunna ta något sött då och då - kör på GI. Jag tycker det har funkat jättebra för mig i alla fall!:-) Har mått utomordentligt under åtta veckor och har börjat på det nu igen.

2010-03-22 @ 21:54:48
URL: http://hanna-olofsson.blogspot.com
Postat av: Kristina

Ge inte upp! :) Du kommer att få resultat i sinom tid :)

2010-03-23 @ 10:27:51
URL: http://litensparv.tumblr.com/

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0