Nyvaken

Så här såg jag ut imorse innan jag drog till jobbet. Haha jag och Sara var ju och simmade igår efter boxningen så det vart att jag la mig att sova med blött hår, därav fluffet i luggen.

Denna veckan är jag med en tandläkare som heter Christian. Mycket roligt måste jag säga, dels att få se lite annat nytt och dels för att han är så förbaskat trevlig. Alltid bra att jobba med människor man gillar, blir så mycket roligare då. Kl 12.45 ska jag vara tillbaka så nu måste jag klä mig och gå tillbaka.

 

OBS! Jag har linne på mig men jag såg nu när jag förhansgranskade att det inte syns bakom håret.


Kommentarer
Postat av: Ponnie D

Oh no! Inte Christian! Ska inte du bli en bra tandläkare? :)

2010-03-02 @ 14:18:40
Postat av: Ponnie D

Oh no! Inte Christian! Ska inte du bli en bra tandläkare? :)

2010-03-02 @ 14:20:00
Postat av: Lovisa

Que? Är inte han bra?

Den bilden jag fått av honom är att han är snabb och smart. Vet du nått som inte jag vet? ;)



Jag ska inte bli tandläkare överhuvudtaget utan hygienist :P

2010-03-02 @ 16:22:52
URL: http://lovisaeb.blogg.se/
Postat av: Ponnie D

Jag vet något som inte du vet, men det tar vi IRL :P

2010-03-03 @ 14:52:08
Postat av: Lovisa

Ohh låter spännande. Vi tar det nästa gång vi ses då

2010-03-03 @ 21:00:37
Postat av: Jennie

Din hårfärg är så SNYGG! :O Aj laaajk!

2010-03-04 @ 12:47:17
URL: http://limepuff.se/jennialiskt

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0