Lars?!?

Var till nyborg nu en sväng för att leta en bok hos mina päron. Dom hade den inte så jag åkte förbi till farmor och Kristina för att kolla om dom kanske hade boken jag letade efter. Det hade dom inte, men däremot min mössa som vart borta sen i januari. YEEEEES! Alltid lika gött när man får tillbaka nått man letat efter länge. Haha och för bara 2 dagar sen hittade mamma en vante i hennes lägenhet som jag haft borta sen början av februari.

Hahaha jag tappar bort saker lätt JA!

Nu när vi är inne på ämnet borttappade saker. Nån som sett min pojkvän Snygg-Lars? Han är mystiskt försvunnen sen flytten hit i augusti. Om någon sett min älskling, please tell me!


Bild tagen under tiden vi bodde tillsammans i göteborg :)

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0