GAAAAAH!

Åhhh just nu har jag en känsla i min kropp som jag inte upplevt tidigare. Idag är det måndag vilket innebär boxning kl 18 för min del. kl 18.05 när vi alla suttit och väntat på instruktören ett tag går vi och frågar vart han är. Ingen vet, dom ringer hem till honom och får svaret: USA.

Ingen fara tänker jag, jag går och springer på bandet istället. Går och lämnar mina kläder i ett skåp och när jag kommer in i gymmet så har alla i gruppen blivit erbjudna att gymma och 3 tjejer som 'måste' springa bredvid varandra har lagt beslag på löpbanden.

Jag börjar nu känna en viss irritation och tänker att jag kör på Crosstrainern tills de värmt upp klart. Efter ca 10 min kliver en av tjejerna av och rengör sin maskin. Jag gör det samma. Men när jag rengjort min maskin och börjar gå mot banden kilar en gubbe snabbt dit och ser hela tiden på mig. HÄR slår det typ slint i min skalle. Jag visar så klart inget utåt, men blir heeeeelt galen. Jag kände hur jag ville slita skallen av tjejerna och gubben sen var det nära att jag började gråta också. Helt sjukt! Jag var tvungen att gå därifrån fortare än fortast innan det hände nått hemskt ;)

Nu förstår jag min storebror som blir sur och aggressiv när hans träningar blir inställda. Jag antar att det är för att jag har laddat för ett hårt boxningspass och sen för 1 mil på löpbandet och bara fick 10 min på en crosstrainer. Inte direkt så att jag tömt mig på adrenalin. Det känns som att det 'rusar' i blodet, nästan kittlas och skallen är helt koko. Hade det inte vart så halt ute hade jag kunnat testa att springa ute för det är ganska varmt. Men jag vill inte halka och skada mig nu när det är så nära kvar till gbg-varvet.

PUH! behövde skriva av mig. Ska iaf och simma sen så lite adrenalin får jag nog gjort av med.

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0