Avtryck

Nu har vi en liten lucka i vårat schema så ny ska vi göra nya avtryck. De första avtrycken som vi gjorde förra veckan vart inte nått att hänga i granen, så då får vi alltså försöka igen. Nu sitter jag med en sån där stor bettskena i munnen och ser ut som ett 'Pi ju si key åu' (pucko stavat på engelska, för er som inte förstår). Detta är andra på 10 min. Haha och några till lär det bli.

Försöker sjunga med i Agnes 'Need you now', går så där måste jag säga. Haha vad kul vi har det.

Nu åkte avtryck nr två ut och den vart inte bra så nu väntar jag på  3:an. Haha tur det är sofie som gör avtrycken. Annars hade jag nog vart fett less.

Nå nu ska jag ägna mig åt att vara en glad och duktig patient. ;)

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0