Whyyyyyy!!!!

Varför är jag vaken nu? Jo för att Linus vaknade lite sent imorse av ett sms och fick ur sig ett f*n också. I vanliga fall vaknar jag till nån sekund medans han gör sig i ordning och går. Men när han reagerade så vaknade jag till direkt. Tänkte att det var hans skjuts som stod utanför och väntade och att han var sen och kanske behövde hjälp med att  bre en macka eller två medans han klädde sig och gick på toa. Men det visade  sig att skjutsen åkte från nyborg är messet skickades så då hade han ca 10 min på sig och behövde inte nån hjälp.

Men jag hann vakna till lite mer än i vanliga fall då man bara kommer upp i medvetandet några sekunder så nu sitter jag här helt pigg. Gick och sova just före 11 igår så jag är ganska utvilad. Ska ändå försöka somna om ett tag, har tatt fram teknikmagasinets senaste produktkatalog och ska försöka hitta den falska produkten som finns med i varje katalog. Det borde göra mig lite sömning.

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0