Balen

Haha som Sara kommenterade i förra inlägget så gick klockan fel. Har nu bytt batteri till ett som orkar hålla farten dygnet runt :P

Sitter på jobbet och käkar frukost nu, hann inte riktigt med den imorse. Varför är det alltid så att fast man har gott om tid på sig när man stiger upp så får man alltid stressa mot slutet? Det ringer inte så mycket nu så då kan jag passa på att käka lite mellan samtalen.

Sminkningen av sara igår gick bra. Vi körde på en brun/glud/bronsig look som passade henne mycket bra. Jag slutar 12 idag och då kommer Simon för att fixa frillan, sen kl 2 när Sara är klar hos frisören kommer hon och sminkar sig. När vi är klara åker vi med Linnea för att fotografera dem. Jag ska vara Linneas assistent så att det kanske går lite snabbare. Baltåget avgår från grodparken kl 18 så vi kommer väl dit kanske kvart i. Där ska jag möta Ida som efter tåget ska komma hem till mig och fika.

Fullt upp idag alltså.

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0