Pgif

Igår var jag i påläng för att kolla på när PGIF spelade match. Eftersom jag och Linus för tillfället bara har en bil följde jag med redan när han for dit för samlingen och fick vänta i pålänge innan matchen. Men Linnea var där hos sin ma och pa så jag kunde vara med henne så det gjorde inget.

Första halvlek var kul att kolla på för då sken solen och det var varmt och gött. Men i andra gick den i måln och det vara super kallt plus att myggen kom fram. Är det nått som kan driva mig till vansinne så är det mygg. Men tack och lov hade Gammel parkerat uppe på 'vallen' ni ser bakom målet på andra bilden, så jag kunde sitta i hans bil och se.

Slutade med seger för PGIF, 7-3, tror jag.




Från bilen

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0