Tennis

Dagen idag har sett ut ungefär som dagen gjorde igår. Började på morgonen med en film. Sen satte jag mig vid tv:n. Kring ett blev jag less på mig själv så jag gick in till stan för att fixa lite saker. När jag kom hem började jag på film nr 2 för dagen. Men såg bra halva, för sen kära vänner åkte jag med brorsan för att spela tennis.

Haha det hade ni väl aldrig kunnat tro va? Har vart sugen ett tag på att testa nått nytt i träningsväg och tennis kändes som en utmaning. Så idag var första lektionen i 'Davids tennisskola'. Fick lära mig hur man slår typ. Mycket svårare än jag trodde, men kul. Detta ska vi försöka med två gr i veckan nu hela sommaren så kanske jag kan vara hyfsat motstånd sen.. eller inte, återstår att se :)

Kom hem för ett tag sen så nu har jag sett klart filmen och tänkte just börja med en ny när Mickis ringde och sa att det vankas lek på skolgården. Har lite ont i ryggen så jag får se om jag ska vara med eller om jag bara ska kolla på. Men ut från denna lägenhet ska jag. Känt mig så tragisk både igår och idag när jag knappt orkar lyfta ändan från sängen på en hel dag.


Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0