Söndag

Hello lovers.
Idag vaknade jag kring 9, steg upp och fixade 2 mackor och ett glas oboy. Sen la jag mig i sängen gen och käkad frukost medans jag såg 4:e harry potter filmen. Haha. När jag sett halva filmen ringde mamma och sa att dom skulle komma på fika så det var bara att kliva upp och koka kaffe. Dom hade med sig bröd, ost, grilladkyckling och en korg med blommor till min balkong. Hade en mysig familjefrukost/brunch tillsammans.

När de hade åkt la jag mig för att se klart resten av filmen samtidigt som jag la ena handen i en skål med acceton. Är nämnligen dags att ta av naglarna nu har jag bestämt. Så nu är de borta på ena handen. Har just hällt upp ett bad, så där ska jag nu lägga mig och se en film till och ta bort naglarna på andra handen.

Hörs senare

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0