Ny människa

Om man jämför med imorse med hur jag känner mig nu, så är det som två helt olika personer. Imorse hade jag ont prick överallt spec i huvudet. Men efter att ha proppat i mig alla naturläkemedel known to men mot förkylning, tagit två tupplurar (en från 12-13 och en från 16-17.30) och nu senast en lång kokhet dusch, så känner jag mig näst intill återställd. Har fortfarande snuva och lite känningar i bihålorna men annars inte mycket att klaga på.

Ska diska undan lite i köket nu och sen slänga mig framför tv:n och vila mer. 'Vila är bästa medicinen' brukar det ju heta.

Fråga: Gör ni också 'turbaner' om håret när ni duschat??

(Är knallröd runt ögonen och näsan av allt snytande så bilden får vara svartvit)


Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0