Midsommar

Började med jobb i 4h. Där bjöds det på jorgubbar, grädde och tårta som såg sjukt god ut.


Vi var först ut i stugan och började förbereda Mickis ankomst med ballonger och annat fint.


Sen minglade vi i solen ett tag medans grillen blev varm.


Eltejpen skulle tydligen sitta så där på alla killar.



Jag och Erra med hans för dagen ny köpta brillor som han sen tappade i vattnet när vi bada som han aldrig hittade igen.


Grillning

Sen byggdes en väldigt enkel midsommarstång. Men som ni vet: Less is more.



Sen hittade jag och Jenny en snigel på en av påsarna som låg på kylning i vattnet.


Och Mickis ett tomt fågelägg i skogen.


Efter maten var det dags för bastu och bad i havet. Killarna började. Eftersom jag själv badade när det var våran tur har jag inga bilder på tjejernas bad.



Mer mingel




Vi upptäckte att Mickis hade en Fågel


Sen vart det för mycket mygg så jag, Sven och KJ gick och la oss.


Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0