Lovisa

Idag fick jag första bilden från fotograferingen hos Danielphoto som vi hade i maj. Jag hade en för mig ganska ovanlig sminkning med starka ögonbryn och röda läppar så jag var lite osäker i början. Men Justin (fotografen) var superduktig och resultatet vart toppen. Längtar till jag får se resten av bilderna.

Bilden jag fick idag var en smink/nagelbild till Josefines portfolio, så här hade jag inte den outfiten som vi fick låna av Carlings utan bara en vanlig svart tröja. Resultatet:

Foto: Justin Jägare Danielphoto

PS.
Therese var också med och hon blev så vacker att hjärtat nästan slutade slå när man såg bilden ;) Haha.

Kommentarer
Postat av: Tessah

Din vart ju grymt jäkla snygg också!!! :D

thihi längtar också till att få se lite fler bilder. :))))

2010-06-16 @ 12:35:07
URL: http://tessah.blogg.se/

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0