KUL!

Har just duschat världens kallaste dusch.

 Efter 1 min i duschen känner jag att vattnet blir lite kallare. Jag stänger av och shaponerar mig, sen när jag slår på vattnet igen är det som att jag har på det kallaste läget på kranen. Hur jag än vände och vred på 'ratten' var det iskallt. Det är INTE ok. Herregud, jag stod där med shampo i hela håret och var tvungen att ta bort det, ska till jobbet snart. Annars hade man ju kunnat vänta en stund. Detta var så obehagligt att jag inte ens kunde sätta balsam för jag hade inte pallat att stå i det där iskalla vattnet för att skölja bort det. Kul va? Så nu kommer jag se ut som ett skatbo i håret hela dagen.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Åh, vilken jobbig start på måndag morgon! Hoppas du vaknade till ordentligt iallafall :) Ska vi hänga i veckan?

2010-06-14 @ 12:10:11
Postat av: Tessah

Tjena! :D



Jaaa Asbolut! vi måste ju dra nå mer fester :) Var så roligt folk med också. Ett bra gäng vi på silja :P

2010-06-14 @ 20:26:28
URL: http://tessah.blogg.se/

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0