Hemma

Märktes på bloggandet igår att jag var ledig. 7 inlägg :P

Idag är jag oxå hemma men för att jag är sjuk. Det är många på jobbet som vart sjuka så jag tror att jag fått det därifrån. När mitt myggbett var som störst riktade väl imunförsvaret in sig på att försöka ta hand om det, så då kanske jag lätt drog på mig denna förkylning. Det är vad jag kan tänka mig iaf.

Har just vart upp och käkat frukost och ska nog lägga mig en stund igen. Har ont i skallen av allt snor så det blir nog sova, kanske se en film. Har tryckt i mig kan jang, esberitox och c-vitamin. Hoppas det hjälper så jag kan jobba imorrn.

Linus är ledig idag så han ska snart bege sig ner på stan, då ska han få köpa hem massa förkylningsgrejer och mat till mig. Det kallar jag service.

Kommentarer
Postat av: Tessah

Är också hemma idag , förkyld och huvudvärk. Verka som om många på jobbet blivit sjuka.

Krya på dig :D



2010-06-17 @ 18:18:42
URL: http://tessah.blogg.se/

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0