Grattis Lina

Höll nästan på att glömma bort att gratta Lina idag. Har tänkt flera gånger sen jag vaknade att 'Jag får INTE glömma'. MEEEEN vi känner ju alla mig och vet att glömma är nått av det jag är bäst på. Som tur var kom jag på det för en timme sedan och skickde iväg ett födelsedags rim speciellt komponerat för henne, min allra älsta vän.

Lina! Tack för att du finns. Vi har alltid vart goda vänner som gillat varandra trotts att vi är så olika. Du har tatt mig för den slarver jag är och jag har plågat mig genom några handbollslandskamper på tv för din skull (för att senare upptäcka att det är en riktig trevlig sport att kolla på). Vi har sprungit många kilometer till polisskolanfilmerna och käkat X- antal mumsmums, bullar och apelsinsaft med barnensbibel som sällskap ;) Haha vi har så många interna, knäppa, roliga, fina, galna barndomsminnen tillsammans. It's been a pleasure knowing you!

Hoppas det blir många år till!

Jag och Lina inte ens ett år gamla


Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0