God morgon

Sitter här nyvaken och nyduschad, ska snart äta frukost. Måste bara skicka nå mail först.

Idag var det tänkt att jag skulle jobba från 11.45-16 men det bel ändrat så jag jobbar heldag från 9. Lika bra när Linus ändå inte är hemma. Inte kul att vara här då :P Fick ett mess av dom igår krink 2 på natten att dom var framme. Skönt att höra.

Igår sov min bror här som sagt. Vi hade det mycket trevligt med film, popcorn och juice. Vi såg Drömkåken, vilken film alltså. Haha svensk film när den är som bäst. Blev en rätt tidig kväll då han skulle upp tidigt, men det gjorde inget. Vi Ekholms är inte mycket för det där med att sitta uppe länge.

Nå nu måste jag maila. Hörs sen.


Kommentarer
Postat av: Kristina

Dang!Du är bruuun, jag vill va det också jue!

2010-06-03 @ 16:35:21

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0