Pajen..

.. var god och definitivt nått jag kommer göra igen. Dock ser den inte så vidare värst aptitlig ut så det blir ingen bild på det färdiga resultatet. Linnea kom hit efter jobbet och fick sig en bit av pajen hon med, och hon gillade den också. Roligt men alla nya spännande recept man lär sig när man äter detta.

Igår hade jag mitt svåraste 'moment' än så länge under tiden jag käkat denna diet. Jag har inte känt mig så där jättesugen på sötsaker, chips eller sånt jag inte får äta sen jag började. Men igår på bion när vi skulle gå in och jag kände lukten av popcorn höll jag på att avlida. Majs är ett big no no i denna dieten och alltså även popcorn. Jag kände det nästan som att jag ville hoppa över bion när jag insåg att jag skulle se filmen utan nånting att knapra på överhuvudtaget. Haha så illa var det. Men jag lyckades tygla mig och bara köpa en loka. Trodde inte det där med biosnacks var så inpräntat i min skalle och kropp, men tydligen var det det.

Sjukt jobbigt faktiskt och jag är fortfarande förvånad över min reaktion. Samtidigt stolt att jag lyckades hålla mig :)


Kommentarer
Postat av: Kristina

Shit vad duktig du är! Att motstå sötsaker och snacks är nog det svåraste jag vet.

2010-06-28 @ 22:34:27
URL: http://litensparv.wordpress.com/

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0