Trötter

Ojoj. det här med betten på mina ben har gjort med aningens trött. Gick och la mig 22 igår och sov till 7 imorse och nu direkt efter jobbet har jag sovit 2h. Dels beror det på att jag äter allergitabletter som gör en ganska trött ocg dels för att jag blivit förkyld. Sjuksystern jag pratade med igår sa att det lätt blir så om man får stora bett för då riktar kroppens immunförsvar in sig på att bekämpa betten och man drar lättare på sig andra sjukdomar. Riktigt hes har jag blivit också så jag försöker prata så lite som möjligt för att spara på rösten till jobbet. Just för tillfället är betten inte så svullna utan det har mer övergått till att se ut som att Linus gett mig en rejäl omgång på benen. Tyvärr känns det även så. Gör så onte att jag knappt kan gå. Kliar gör det också :(

Stackars mig!!! Tur jag bara jobbar från 16-20 imorgon så jag kan sova ut ordentligt.

Ser mycket värre ut verkligheten.


Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0