Myggbett

Jag är mycket medveten om att detta är hur ointressant som helst så jag ger er härmed min tillåtelse att inte läsa följande inlägg. Men det kan vara 'kul' att ha denna nedtecknat när man sen om nått år går tillbaka i arkivet och ser det.

Jaja 'tjööööööööta', kom till saken. Här kommer den.

Jag har återigen fått fin fina myggbett. Nu har jag fått på båda mina ben och denna gång är det flera stora så jag håller på att avlida. Det bränner som eld, ömmar som blåmärken samtidigt som det kliar så att jag håller på att bli galen. Lovar att det är 10000000000000 gånger värre än det ser ut på bilderna. Betten är helt knall röda i verkligheten. Så himla svårt att få det på bild men jag har försökt. Har ringat in omkretsen på dem så att ni ska se ordentligt hur stora de är.

Ben nr 1:

Ser ni bulan på benet? Är stenhårt och kokhett på hela bettet.

Ben nr 2:

Att alla 3 är sammanlänkade gör inte saken bättre.


Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0