'J*vla måndag'

'Jävla måndag!' Det var ett citat Jonathan, min klasskompis på högstadiet, ofta sa på måndagarna under de tre år vi gick tillsammans. Man kan nästan tro att han inte gillade måndagar :P Just idag är jag villig att hålla med.

Har vart hemma idag p.g.a jag har ont i halsen och i huvudet. Dessutom är jag lite snorig. Tror som jag skrev förut att det kan bero på mina bett. Att jag dragit på mig nån sjuka från jobbet medans mitt immunförsvar riktat in sig på att hela mina bett. 3 av mina kollegor som sitter närmast mig på jobbet har vart sjuka under förra veckan så det var väl egentligen bara en tidsfråga. Sov till kl 14 idag då Linus kom hem och väckte mig. Vart vaken nån gång för att käka frukost och gå på toa, men annars sovit bort i stort sett hela dagen.

Nu har vi just gjort mat här och ska sen se klart en film och efter det drar Linus iväg för att dömma fotboll och jag blir ensam kvar. Då ska jag göra mig en smothie på LCHF vis och lägga mig i sängen med min bok. <3

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0