Dusch

Är det inte konstigt hur mycket en dusch kan göra för ens välbefinnande? Ibland kan en dusch få dig att känna dig som en ny människa. Som nu, har inte duschat sen i lördags (jaja äckligt, ja vet) men jag har vart sjuk och jag är blessed med torr hud och torrt hår så jag skulle kunna vara oduschad i en vecka utan att att bli flottig om jag så ville. Iaf, ni kanske förstår att jag inte känt mig så hot senaste dagarna med tanke på detta, men efter en enda liten dusch är jag fit for fight igen. Underbart!

Ville bara säga det. Nu ska jag sova så att jag orkar mig upp till jobbet imorgon. Börjar kl 9, och med tanke på hur mycket sömn jag behövt de senaste dagarna kan det vara smart att lägga sig nu så jag är pigg och fräsch imon. God natt!

Nyduschad

Kommentarer
Postat av: Eric

Vad sägs om kombon att duscha och sen lägga sig i en nybäddad säng då? DET är underbart!

2010-07-28 @ 22:10:01
URL: http://blogg.ericus.se

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0