Dagens

Herregud vad min bloggär tråkig just nu. 'bada, bada, bada, volleyboll och bada igen'. Sen tar jag nästan inga bilder heller för tillfället och då vill jag int eskriva för jag själv gillar inte att läsa en blogg utan bilder. Men ska försöka ta tag i det hela nu. Får se det som att jag haft lite semester från bloggen eller nått :P

Här kommer iaf dagen outfit:
Morgonrock från H&M.

 

Varför jag har denna outfit på mig idag när jag egentligen ska jobba till kl 16 är för att jag återigen fått ett myggbett som täcker halva armen. Tog en tablet som ska minska allergin och dom blir man jäkligt trött av. Satt på jobbet och kände hur jag sa fel priser till kunderna, upprepade samma sak flera gånger och var allmänt seg. Massa 'öhhh' 'Uhmmm' och 'ehhhhh'. Tillslut kände jag att  hade jag vart kund hade jag inte vart glad om jag hamnat hos mig, så jag bad om att få gå hem. Kände inte riktigt att jag var i skick att köra bil så Limpa fick komma och hämta mig och nu har jag sovit i över 3h. Skönt och välbehövligt. Känner mig piggare och bettet är betydligt mindre.


Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0