Dagens planer

Idag har jag på mig detta då det är helt sjukt varmt ute. Passar bra till mina bruna ben. Som ni kan se på bilden har jag målat om mina naglar. Den gulgröna färgen passade inte riktigt med klänningen så idag fick det bli ett vitt pärlemorsskimmrande lack på mina tassar.

Idag har jag och Linus planerat att vi ska åka ut till deras stuga. Vi har bestämt att vi ska vakna kl 10 och sen göra oss iordning och dra kring 11-12 tiden. Men när jag vaknade till för en liten stund sen och såg att solen gassade så klev jag upp och ska nu fixa iorning allt så att vi istället kan åka redan kl 10. Ska ta med mat, fika, badkläder, tidningar, böcker m.m så att vi kan stanna heeeeeela dagen. Så nu ska jag fixa en sallad och blanda saft till Limpa och sen vänta tills kl blir 10 och väcka honom genom att hoppa i sängen med samma intensitet som ett exalterat barn på en julaftonsmorgon.


Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0