PAIN

Har så ont i örat nu så jag blir snart galen. Fick lock i örat tidigare när vi var i luleå och sen började det göra ganska ont. Och det har bara eskalerat ju längre dagen gått. Känns som att det 'rinner' långt inne i örat så vi tror att det ev kan vara vatten bakom trumhinnan.

Ringde just till sjukvårdsupplysningen på akuten här i kalix och hon som svarade fick mig att känna mig som en galning/störd/ensamen person som ringer dit bara för att ha någon att prata med. Hon tyckte inte att lock i öronen var något alls. Jag försökte så gott jag kunde att säga att smärtan är i hela huvudet och att det strålar ner i musklerna i halsen. Att det skär som knivar så fort jag ens rör huvudet en milimeter åt nått håll. Men 'så länge du inte ligger och skriker av smärta är det nog inget'. Hon hade bestämt sig ganska fort i början att jag inte kunde hjälpas. Och när det väl var bestämt gick det inte att få henne att lyssna.

Nåja nu ska pappa komma hit och work his magic så får vi se om det blir bättre. Hoppas på honom, för känns det så här inatt kommer jag INTE kunna sova.

Kommentarer
Postat av: Kristina

ÅH! Jag hatar sjukvårdsupplysnings-folk, dom är alltid så sura och skulle typ tycka att man var fjantig om man ringde och sa att man huggit av sig handen. PUCKON >.<

2010-01-14 @ 23:25:20
URL: http://litensparv.tumblr.com/
Postat av: lovisa

I know. Hate them all. :P Förövrigt så var det en öroninflamation.

2010-01-16 @ 14:22:01
URL: http://lovisaeb.blogg.se/
Postat av: Kristina

Åh, sånna är ju alltid mysiga att ha.

2010-01-16 @ 17:05:45
URL: http://litensparv.tumblr.com/

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0