Just nu...

..i en lägenhet, på en gata, i en stad, i ett land.

 

Har lite att fundera på nu ikväll så nu har jag intagit min tänkarpossition. Ungefär som på bilden minus grimasen. Har faktiskt haft användning för den minen en gång. Vi gick väl i 3:an eller 4:an och skulle ha nå musikuppträdande med klassen och till en låt var JAG utvald att sitta på en stol framför hela klassen och se ut som att jag funderade, medans de andra sjöng: 'När jag sitter i min lilla vrå. Tänker jag för mig själv då och då'

 

Min bästa vän och kompis Kristina minns gärna detta medans jag hellre minns när hon fick stå med en liten mörkhyad plastdocka i famnen när vi andra sjöng nån afrikansk vaggsång som gick typ så här: vossi bocko ouna maia je. Åhh the memories!

 

Till middag idag bjöds det på tacos. Och för intresserade lägger jag här upp en bild på maten.

 

Det var allt. Hej


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, nu blev jag sugen på tacos :(

2010-01-12 @ 22:30:48
URL: http://blogg.ericus.se

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0