Götelaborg

Min buss imorgon går 8.15 så jag hinner inte blogga innan jag åker. Ska alltså till göteborg över helgen för att fira min kära morfar som fyller år. Min lillebror fyller också år snart så det blir nog att vi firar honom också när vi ändå är där :)    
Min planering för helgen ser ut som följande:
Fre: Kommer fram kring 16-17 tiden så det blir chill hemma hos mormor och morfar, förhoppningsvis har mormor gjort mannagrynspudding som jag ÄLSKAR! 
Lör: Bara ta det lugnt och mysa med alla. Efter kl 5 hem till storebror, med lillebror, för en filmkväll deluxe.
Sön: Med storebror och Carro på mission i stan. Kalas kl 14 och frammåt
Mån: Fika med Tobi på stan och hemresa på kvällen.


Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0