Torsdag 4 feb

Idag har jag och Sara vart på badhuset och simmat. Tänkte att jag skulle vara helt död efter några längder med tanke på mitt träningsuppehåll på nästan en månad. Men det gick faktiskt fin fint. Vi simmade ca 1 km så det får vi vara nöjda med. Det var kul också att få göra nått nytt, så det inte bara blir samma gamla med löpningen och boxen. Ska försöka att simma kanske en gång i veckan iaf, ger bra träning till hela kroppen och sen får man ju sitta i bubbelpoolen en stund också ;)

Imorgon kl 10 ska jag på ett möte om min eventuella praktikplats och kl 13 ska jag och färga håret hos Elli. Ska försöka hinna med att städa lite här hemma också för mamma och pappa kommer på kvällen för lite fika. Kanske en promenad om jag hinner mellan allt det andra. Så schemat för imorgon är packat :)

Sen ska jag visa lite nya grejer som jag nu har i min ägo.

Kände för en spakväll här hemma snart, så jag köpte några badbomber på Lush, en ansiktsmask och lite grejer till naglarna. De börjar bli långa nu så jag måste fila ner dem och göra dem fina.

Sen som ni vet så piggar blommor ALLTID upp. Så det fick bli en bukett tulpaner i härliga vårfärger sist vi var på coop.



Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0