Trött fast ändå inte

Puh.. Det var sjukt jobbigt idag, fast det är det alltid när man vart borta ett tag. En annan sak är att jag nu känner mig taggad som bara den, fast jag egentligen är helt slut. Vill träna mer och det nu, nu, NU. Försöker febrilt få med mig någon på simmet, men ingen verkar sugen. Vet inte om jag ids gå helt själv heller och det är tyvärr alldeles för kallt ute för att ta en löprunda. Får väl spara energin till imorgon och hitta på nått annat då istället.

Idag körde vi min favvo, som är typ det jobbigaste någonsin... gummibanden! En person står bakom mig och håller i två långa gummiband som jag har runt händerna och sen ska man boxas rakt fram med dem. Sååå jobbigt, nästan så man känner för att gråta sista 30 sekunderna. Men ack så härligt efteråt. Ska jag väl träna ska det vara ordentligt annars känns det bara onödigt. :P

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0