Träning varje dag

Just nu sitter jag här och njuter av en liten skål med keso, jordgubbar, hallon, blåbär och banan. Jag och Linnea har nyss kommit från gymmet, där vi åter igen har sprungit. Gick lika bra idag som igår. Eller egentligen bättre, för vi fick ju se Hellner och grabbarna ta guld medans vi kämpade. Var inte alls svårt att hålla motivationen uppe medans man såg dom slita i backarna.

Imorgon blir det jobb, sen ska jag och Linnea på gymmet igen och efter det blir det simmning med Sara. Mycke kul att se fram emot alltså. Ska ha en riktig vilodag på lördag eller söndag har jag bestämt. Då ska jag ligga i sängen hela dagen och läsa i min bok och sen kanske, kaaaanske kliva upp för att lägga mig i badet en stund. Kommer bli så nice!

Nu är bären uppkäkade så nu ska jag diska, duscha och hoppa i säng.

God natt!

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0