TIPS-Husets special-TIPS

Efter jobbet idag gick jag till optikern för en synundersökning. Har senaste tiden känt att jag får gå och kisa hela tiden för att  som få till skärpan. Tänkte att jag fått sämre syn och därför behövde en undersökning. Haha det var inte någon skillnad på synen från förra undersökningen. Optikern provar att sätta massa olika glas framför ögonen och så får man säga till när det känns 'rätt' Jag hade sett absolut bäst med de glasen jag har nu. Ändrade hon minsta lilla åt nått håll vart det sämmre. Hahaha. Nåja slapp betala massa pengar för nya glas iaf, osså fick jag beställt nya linser. Så helt onödigt var inte besöket.

Sen vill jag ge dagens, eller kanske t.o.m. veckans, tips: Husets special (pizza) från Kina. Har just käkat en halv sån och det var lätt den godaste pizzan jag käkat. Biff, kyckling, scampi, lök och champinjoner. SÅÅÅÅ GOD. Oj oj oj oj oj. Köp den nästa gång ni äter på Kina. Här nedan kommer en bild på vad som är kvar av den. Linus står för tuggorna i hörnet. ;)


Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0