Nighty night!

Åhh vad jag hatar utseendet på bloggen just nu. MÅSTE ta tag i det snarast! Ser ut som att en femåring har gjort designen.

Nu ska jag hoppa i sängen, ska ju upp tidigt imorgon för att vara jag. Det som är skönt med praktiken är att det bokstavligt talat ligger på andra sidan vägen :P Och efter som man ska ha håret uppsatt, speciella jobbkläder och gärna så lite smink som möjlig behöver man inte kliva upp och fixa sig heller. Tror det räcker med 30 min för att äta, borsta tänderna och klä mig snabbt och sedan kila över. NICE!

Gnatt sverige!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Säg till om du vill att jag ska hjälpa dig med koden o sånt :)

2010-02-08 @ 14:01:28
Postat av: LOVISA

TILL

2010-02-08 @ 19:41:45

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0