Jag bara skoja

Jag lurade er förut, jag skulle inte alls till mamma och pappa. Jag skulle till havet och dyka med småfiskar. Vattnet är varmt och fiskarna är snälla, jag blev genast accepterad som en i stimmet. Har det riktigt nice här :P

Ja, pappa har en skoj dator och ja, jag har svårt att hålla mig ifrån den. Men jag har städat nästan hela undervåningen nu så jag känner att jag får ta 5 minuter till att larva mig :)

Snart åker jag hem och fixar mig nå lucnh. Verkar inte som att jag kommer få med dem ut på en promenad så kanske, kanske tar jag en när jag kommer hem istället. Men bara kanske! :P




Kommentarer
Postat av: Kristina

Jag har alltid tyckt att du varit lite fishy ;)

2010-02-13 @ 14:48:20
URL: http://litensparv.tumblr.com/

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0