Hur tur får man ha?

Ibland när jag vaknar brukar jag ligga kvar en stund och glo på Linus när han sover, så även idag. Då slogs jag av tanken hur tur jag har som fått honom till mitt liv. Han kompleterar mig så fint och ger mig dagligen nya saker att tänka på, både om mig själv och honom.  Jag förundras varje dag över att han vill vara med mig av alla i hela världen, och känner mig oerhört tacksam för det. Tror mitt hjärta växer lite, lite varje dag för att få plats med det jag känner för denne lille pöjk.

Haha blev djupa tankar så här på lördags morgon, men men. Nu ska jag klä mig och sen dra med mina päron på ungefär samma tripp som jag och Sara gjorde tidigare i januari. Blir borta hela dagen.

Ha en härlig lördag!



När jag ändå är i farten slänger jag in en låt som handlar om det jag skrev... typ


Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0