Fixardag

Har just vart på en härlig promenad med Sara. Skönt att det börjar vara lite varmare ute nu så att man kan ute utan att frysa ihjäl. Bara ca -8 här idag. Blåser dock lite så det känns som -12 kanske. Innan vi gick hem passade vi på att gå på bokrean. Jag hittade 3 böcker till mig själv och en present till mamma. Visar upp dom senare.

Idag ska jag ha en riktig fixardag här hemma. Ska städa, baka, laga mat och sen räkna lite matte. Måste komma igång med den nu så att jag kan plugga till hösten. Sen ska jag även sätta mig och skicka lite mail som jag behöver få iväg och om jag hinner kanske även slänga iväg mitt cv till några ställen om sommarjobb. 

Så det är väl bara attt sätta igång nu om jag ska hinna allt. Vi hörs sen!

Röd i fejjan efter promisen

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0