Dum, dummare, lovisa

Hahaha satt just och skrev ett inlägg om att det inte är en så bra ide att doppa halva fingret i en kastrul med kokande vatten, gör ganska ont, då klockan för makaronerna ringde. När jag hade hällt dom i silen skulle jag ställa kastrullen på diskbänken där det också stod en bunke med 8dl mjölk till äggstanningen. Gissa vad jag lyckades välta omkull?! Just det... mjölken. Den rann över bänken, över spisen, ner på golvet och in bakom spisen.

Jag är så nöjd med mig själv just nu! Både bränt mig rejält och typ förstört vårat kök, great.

Det värsta av allt är att jag hade hunnit pressa vitlök i mjölken så nu luktar det vitlök i heeeeela köket.. MUMMA! Linus blir nog glad när han kommer hem och måste dra ut och städa bakom spisen. Hahaha det är så typiskt mig att göra nått sånt här. Jaja bara maten blir bra, annars kan det hända att jag typ hoppar från fönstret.


Föremålet för kalabaliken.

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0