Dagen idag

Berättar om dagen idag lite snabbt för nu håller jag på att somna. 

Jobbade som vanligt till 4, idag har jag fått sitta med munskydd på mig, så att jag ska kunna komma riktigt nära och kunna glo in i munnen på folk när hon skrapar och slipar. Är fortfarande jättekul! Gick hem på lunchen och lyckade faktiskt sova i 20 min innan jag gick tillbaka. Sååå skönt och jag var riktigt pigg hela eftermiddagen. I övrigt den lugnaste dagen hittils. Hade en patient i timmen typ och ett blev återbud så vi har mest suttit och rullat tummarna.

Nu ikväll har jag och Sara vart på motionssim i en timme. Vi börjar bli så duktiga så. Jag köpte ett 10gr kort förra gången jag var där och Sara köpte ett idag så nu kommer vi gå minst 10gr iaf. ;) 

Det var allt, nu blir det SÄNGEN!

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0