Wohoo!

Har fått det trådlösa att funka på min dator. Nu slipper jag ränna upp till övervåningen och pappas dator varje gång jag vill updatera mig om vad som händer i världen. I-lands problem, ohh ja. Men det är jobbigt att gå upp bara för att sitta vid hans dator. Dels för att jag aldrig annars är på övervåningen och dels för att tangentbordet på pappas dator är annorlunda från både mitt och Limpas, vilket gör att jag skriver fel hela tiden. Detta gör att man försöke göra bara det nödvändigaste när man väl masar sig upp. Typ fejan, kolla några bloggar och läsa mailen. Sen orkar man inte mer. Nåja.

Nu ska jag hoppa in i duchen och sen ska jag bege mig in till Kalix för att hälsa på på min praktikplats och påminna om att min praktik börjar på onsdag. Sen ska jag ta mig en promenad tror jag. Är svinigt kallt ute, men det är då det är som skönast att prommenera.


Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0