tiden går fort när man har roligt

Trippade ner en sväng till Ida som bor granne med oss här i nyborg. Tänkte få mig en titt i deras hus, som gjorts om en hel del sen jag var liten och hängde där dagligen, och även få snacka lite skit. Blev där i nästan fyra timmar. Kul att vi kan ha det så trevligt tillsammans fast vi träffas bara nån gång om året. Bestämde att vi ska försöka få ihop en vinkväll nån gång under 'lovet' också. Bara jag som har lov så det kan bli knepigt att få till en kväll som passar, men jag hoppas det ska gå.

Imorgon ska jag alltså upp tidigt och klippa mig. Efter frisörbesöket styr jag kosen mot sangis för att möta upp Linnea och sedan blir det en dag Happis och Torneå för vår del. Blir nog ännu ett besök på IKEA ;) Nu måste jag lägga mig så jag orkar vara igång hela dagen imorgon. goooood natt!

Ps. Linus jag saknar dig massor och längtar till du kommer hit!


Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0