Alla klappar klara

Sprutan gjorde ont när jag tog den och sved sen i 5 minuter. Efter det gick det över och jag har inte känt av armen mer under dagen. Hoppas den inte kommer börja vara. Hanna sa att hon förskonades från både var och böld. Hoppas jag är av samma virke som henne så man slipper krångel.

Nere på stan hittade jag klappar till mamma x3, Tommy och David. Till pappa, Linus pappa, Olof och Carro har jag redan fixat/bestämt vad jag ska fixa. Så nu är det bara Limpas mamma och bror kvar. Men det får vara Linus problem. Jag och Linus har bestämt att vi inte ska köpa något till varandra då vi ska flytta kring nyår och vill spendera pengar på lägenheten.

Köpte även en liten grej till mig själv. En sån där sak som man inte vet att man vill ha förrens man ser den. Förstår ni vad det är?


Det är en ringhållare. Perfekt för mig som alltid förlägger mina ringar.

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0