Juice

Var förbi på 'jobbet' som jag skrev. Mycket skoj att träffa alla och säga Hej. Längtar massor till onsdag då jag ska få komma på praktik. Dom är så snälla med mig där så jag får välja vad jag ska göra under min praktik. Egentligen har vi några grejer vi ska göra och hinna med under praktikens 4 dagar. Men eftersom jag redan gjort alla dessa grejer med råge under min 4 månaders långa praktik i våras så slipper jag göra de nu :D Gött mos!

Sen åkte jag förbi affärn och köpte två nät med apelsiner, en mango och en papaya. Mami och papi har en juicepress som är sjukt bra så ikväll ska det drickar juice. Blir gott när man gör egen juice, mycket godare än den man köper. Och nyttigare också tror jag iaf. Vet inte om juice man köper har så mycket tillsatser egentligen. Brukar inte kunna hitta några på juicen jag köper iaf. Meeeen för att det ska kännas ännu bättre att göra hemma bestämer jag nu att det är nyttigare.



Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0